amma duextrem amposta 2015 juny

June 15, 2015
June 2015

near Freginals, Catalunya (España)

Sortida dins del circuit de curses xallenger btt terres de l'Ebre.
Tot i els xàfecs forts del dia anterior excep algún punt no vam trovar fang

Sortida desde la finca de cabiçol xò q s'ha de seguir els indicadors de TEMPS DE NATURA o algo semblant. Recomanat fer una ullada al google.maps abnas d'anar-hi xq sino...
l'organització no es va esforçar massa en senyalitzar-ho :(

El lloc molt xulo per reservar i fer-hi una calçotada,etc.
La sortida era amb altres curses trail, duatló,...

La ruta molt exgent tècnicament sense massa grans desnivells, tot i q el més dur estaba cap al final on ja s'hi arriba força cansat. Molt trenca cames.
Molt bones vistes i excepte un troç de riera tot el recorregut és de chapeau
Senders, camins, vistes,etc.
FELICITATS
Ah! l'arribada tb és dura, crriol d forta pujada.
La mitja va sortir més lenta q altres sortides pel fet d'alguna cua pel fang i de ser molt técnica durant molts km.

amma juny-15

• Photo of Montbike
    Montbike Jun 16, 2015

Gràcies pels comentaris, veig que vas disfrutar. Tota la rao, en el comentari de la senyalització, canviarem en la web a Temps de Terra que és com es diu el lloc ara i com esta indicat als cartells informatius... També al ser el cinque cop que ho fem des de aquest mateix lloc vam pecar de no re forçar les indicacions per arribar.