Altra volta curiosa: Hippyatric sota i sobre carrilet

March 28, 2024
March 2024

near Horta de Sant Joan, Catalunya (España)

Una segona volta curiosa, aquesta molt més curta, amb el punt de sortida a Horta de Sant Joan. Primer anem a buscar Lo Parot (olivera mil·lenària monumental) baixem a l'antiga estació del carrilet, creuem el track i anem a buscar una pista encimentada que puja de valent. És un tram curt al final del qual trenquem a la dreta. Passem pel mig d'una finca amb caravanes i un mas precari: és el Hippyatric, una curiosa forma de convivència per gent amb un passat. Seguim per aquesta pista que ens porta a passar per sota del carrilet. Seguim i arribem a la pista principal que baixa d'Horta cap a les Olles i Bot. A mitja baixada trenquem a l'esquerra; aquesta pista secundària passa per sobre d'un túnel del carrilet i ens porta a la carretera que uneix Horta i Bot. La travessem i prenem una pista principal, però la deixem per la segona pista a l'esquerra. Molt tranquil·lament baixem cap a l'estació d'Horta i pugem al centre del poble en forta pujada per camí balizat. Hem descobert pistes noves més enllà del carrilet.

Més tracks i propostes a https://www.bttpirineus.org/