alquezar-santa maria de la nuez-betorz-lecina alquezar

Photo ofalquezar-santa maria de la nuez-betorz-lecina alquezar Photo ofalquezar-santa maria de la nuez-betorz-lecina alquezar Photo ofalquezar-santa maria de la nuez-betorz-lecina alquezar

April 13, 2020
April 2019

near Alquézar, Aragón (España)

ruta xula i distreta per la zona d alquezar,sortim d alquezar i agafem una pista,pista molt llarga i solitaria pero em paistages espectaculars,avans de comensar a baixar puju el tossal de asba,sincerement no val molt la pena,desfaig el cami i trialera cap avall fins a santa maria de la nuez,a partir d aqui ,seguin el pr,bastant pedregos pero sense grans desnivells,passo betorz i fins a lecina,aqui un troset de carretera(aqui i a un atra punt que vaig i torno,crec k hi ha un cami que va alquezar,pero enpenyen un bon tram despres de travesar el cano) .un atre per pista i traca final,baixada per corriol em petits graons, travesem el riu i enxufada de les bones,el tantu em la gent,es turistic