Algímia-Azuebar-font de la Bellota-puntal de l'Aljub-Xòvar-Algar-Algímia

Photo ofAlgímia-Azuebar-font de la Bellota-puntal de l'Aljub-Xòvar-Algar-Algímia Photo ofAlgímia-Azuebar-font de la Bellota-puntal de l'Aljub-Xòvar-Algar-Algímia Photo ofAlgímia-Azuebar-font de la Bellota-puntal de l'Aljub-Xòvar-Algar-Algímia

January 6, 2019
January 2019

near Algimia de Alfara, Valencia (España)

Bonica ruta que comencem en Algímia d'Alfara, per la via verda fins a la presa d'Algar. Allí busquem la pista fins la població d'Azuebar.
Només eixim del poble agafem una pista a mà esquerra i que ens portarà fins a la font de la Bellota per paratges espectaculars. Després de descansar i menjar un poc, desfem el camí fins a la mateixa pista que veniem, però ara en direcció al puntal de l'aljub. Deixem la pista de terra per agafar l'asfaltada que puja fins a l'observatori del puntal, (pujada dura si no estàs preparat mínimament) i que val molt la pena fer per les vistes que tenim.
Una vegada hem descansat i disfrutat de les vistes, baixem fins on hem començat la pista asfaltada, però ara seguirem baixant per una senda tècnica però sense perill fins a la pista que ve de la font de la Bellota i que ens portarà fins a Xòvar. Una vegada allí, deixem el poble per la carretera, per desviar-nos a l'esquerra per pujar i continuar per altres pistes fins Algar.
Una vegada allí buscarem la via verda per arribar a Algímia d'una manera cómoda.