Alforja - Arbolí - Prades - Cornudella del Mont-sant - Alforja

Photo ofAlforja - Arbolí - Prades - Cornudella del Mont-sant - Alforja Photo ofAlforja - Arbolí - Prades - Cornudella del Mont-sant - Alforja Photo ofAlforja - Arbolí - Prades - Cornudella del Mont-sant - Alforja

December 27, 2015
December 2015

near Alforja, Catalunya (España)

Ultima ruta de l´any, pujada a Prades. He sortit desde Alforja per guanyar temps al sol. Enfilant cap a L´Arbolí, pel tradicional Collet del colls. Avans d´arribar al poble, girem a l´esquerra cap el Mas del Salin. Seguim vorejant el barranc de la foradada (per l´altre cantó) fins arribar al barranc del Gorg, creuem el riu i amunt ¡¡¡ Pujada dura cap als Masos de Galzeran, coll de l´Andreu, coll del Vidrier i arrivem a Prades.
Agafada d´aigua a la Plaça i començem a ... pujar de nou, uns 2 kilometres fins arrivar al punt més alt del dia 1016 mt. aprox. Ara si, baixada per sota de la serra de la Gritella fins els peus del pantà. Toca pujar el coll d´Alforja i llestos.
La ruta es pot fer en menys temps. Degut a un problema, amb el canvi de darrera (una branca) he fet moltes "mini-parades tecniques".
Nivell: "Dificil", pel terreny trancat i fortes pujades.

• Photo of flonjall
    flonjall Dec 29, 2015

Estàs més fort que un roure, Ton!!!

• Photo of Toneflinski
    Toneflinski Dec 29, 2015

Mes o menys com tu !!!
    Bon any i btt !!!

• Photo of flonjall
    flonjall Dec 29, 2015

Una mica més fort que jo... que jo a les fotos de la setmana passada surto esbufegant i tu sempre surts rient!

Un índex IBP de 162 i un 29 de condició física no està "gens malament"...