Alella - San Mateu - Vallromanes - Alella

Photo ofAlella - San Mateu - Vallromanes - Alella Photo ofAlella - San Mateu - Vallromanes - Alella Photo ofAlella - San Mateu - Vallromanes - Alella

January 10, 2010
January 2010

•   2.3 1 review

near Alella, Catalunya (España)

Itinerari amb inici al poble d'Alella. Pujarem fins la pista de la carena passant per devant de Can Arenas. Un cop a la carena, enllaçarem diversos corriols fins retrobar una pista que ens portarà de nou a la pista de la carena. Pujarem fins a Sant Mateu i visitarem l'ermita. Seguidament baixarem fins al golf de Vallromanes per una ràpida pista. Just superat el golf, començarem la pujada, a cops forta, fins retrobar la linia de carena i tornar cap Alella.
Hem sigut: Raul, Vicente, Xavi, Santi, Xavi, Jordi, Natàlia i Israel.

• Photo of Lluis Dordal
    Lluis Dordal Jan 12, 2013

Avui hem fet aquesta ruta i ens ha agradat molt, el track bastant fiable i solament ens hem despistat en el camp de golf de Vallromanes doncs no hem trobat el camí, com teniam que esmorzar hem allargat l'excursió fins a Can Maymo i després hem tornat a agafar el track per Can Corbera

Lluís de la Penya BTT 5+1

• Photo of quimroqueta
    quimroqueta Jan 9, 2020

No entenc les indicacions i després de donar unes voltes sensa trobar el camí he tancat la ruta. Amb el Google es molt mes fàcil guiar-se per una ruta .Ho tornaré a provar