Photo ofaiguafreda-riell del fai-sant feliu de codines-sentmenat-collserola-esplugues de llobregat Photo ofaiguafreda-riell del fai-sant feliu de codines-sentmenat-collserola-esplugues de llobregat Photo ofaiguafreda-riell del fai-sant feliu de codines-sentmenat-collserola-esplugues de llobregat

April 2, 2023
March 2023

near l'Abella, Catalunya (España)

la classica baixada a la ciutat,sortint d aiguafreda per poder descobrir zones noves,bona i dura ruta,sortim d aiguafreda i agafem una pista bona per on pujem cap a dalt de les cingleres,ara per corriolet a ratus arran de cingles arribem el grau de la trona que es per on baixem,te trams tecnics i corbes tancades,es molt xulu,creuem una pista i continuem baixant fins el salt del prat,ara toca pujar per corriol,arribem a la pista que ens porta a montmany,ara toca pujar fins el santuari de puiggracios per pista i algun tram de corriol,continuem pujant per un tram de pista aeri em vistes espectaculars i anem cap el grau del traver,i baixem entre corves tancades i pasos tecnicsi enllaçem el corriol que per sota les cingleres arribem a riells del fai,BRUTAL,entre pistes i corriols anem a sant feliu de codines i despres a sant sebastiar de montmajor per corriol,ara començem a pujar per corriol,enllaçem a la carretera gens transitada que puja a la urbanitzacio del farell,aqui per corriol i algun petit tall a peu fins el pic del vent,ara una baixada força tecnica el principi i una bona enllaçada de corriols molt xulus seguit de una trialera de baixada fins sentmenat.espectacular,ara toca uns kilometres planers de transicio,per pista corriolets i bici carril asfaltat per on travassem palau -solita i plegamans,santa perpetua,la llagosta,i montcada i reixac,aqui ens enfilem per pista dirreccio collserola,agafo un corriol molt brut,no l agafeu,continueu per pista direccio el tibidabo pero com que vaig be de temps decideixo fer unes trialeres molt xules i entretenir-me una mica per aqui,despres puju el tibidabo,trialera de baixada,agafo el cami de les aigues,puju a sant pere martir per fer l ultim oferton de baixada fins a la ciutat,ruta dura pels kilometre,desnivell i alguns trams tecnic,desnivell real em va marcar 3300 positius