Photo ofΆγραφα : Μπελοκομίτη - Έλατος - Άγιος Νικόλαος - Νιάλα - Καμάρια - Ανθηρό - Παρατηρητήριο Λίμνης Πλαστήρα Photo ofΆγραφα : Μπελοκομίτη - Έλατος - Άγιος Νικόλαος - Νιάλα - Καμάρια - Ανθηρό - Παρατηρητήριο Λίμνης Πλαστήρα Photo ofΆγραφα : Μπελοκομίτη - Έλατος - Άγιος Νικόλαος - Νιάλα - Καμάρια - Ανθηρό - Παρατηρητήριο Λίμνης Πλαστήρα

August 15, 2021
August 2021

near Longá, Thessaly (Greece)

Εντυπωσιακή διαδρομή στην περιοχή των Αγράφων.
Εκκίνηση και πέρας η διασταύρωση μετά τον Μπελοκομίτη.
Κινηθήκαμε προς Έλατο και Άγιο Νικόλαο και στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για Νιάλα.
Από εκεί συνεχίσαμε για Καμάρια και επιστροφή από Ανθηρό.
Από το Ανθηρό πήραμε το δρόμο προς το Παρατηρητήριο της Λίμνης Πλαστήρα. Ήταν το δύσκολο κομμάτι της διαδρομής καθώς ο δρόμος είναι κομμένος σε περίπου 10 σημεία λόγω Ιανού. Το αποτέλεσμα ήταν μεγάλη καθυστέρηση και κίνηση πεζή για 3-4 χιλιόμετρα.
Φτάνοντας στο Παρατηρητήριο , απολαύσαμε τη θέα και ξεκινήσαμε την κατάβαση. Και το κομμάτι Κέδρος (Ζυγογιανεικα) - λίμνη έχει υποστεί πολλές ζημιές, αλλά το ποδήλατο περνάει.
Η συνολική υψομετρική είναι μικρότερη...