9a MARXA LES GUILLERIES 2013 Sant Julia de Vilatorta

June 10, 2013
June 2013

near Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

Una any mes tornem a una de les nostres marxes preferides, tant per la organització, com pel magnífic paisatge o el bon ambient de la gent que va repetint en conèixer la ruta.
Sortida a les 8,30h de Sant Julia i com sempre comencem en pujada...no ens deixa de sorprendre que any darrera any, l’organització va trobant i fent nous corriols. Llocs casi impossibles per on pasar amb la bici.
Fa goig veure aquells paisatges, tot tan verd, tan humit amb arbres majestuosos.
La ruta com cada any, es molt exigent tècnicament parlant...podrien dir que gairebé el 85% de la marxa es fa en corriols molt tancats, tant de baixada com de pujada, lo que fa que sigui inclòs complicat descansar a les baixades. Els estrets i tancats corriols, t'obliguen a estar en tensió en tot moment.
Comentari de l’organització que et fa fer-te una idea del que hi ha...havent plogut el dia abans, el comentari es..."no us preocupeu que no hi ha cap basal...per que tot es pujada o baixada jajajaja".
Un any mes, GRACIES C.C.Calma, magnífic treball i meravellosa marxa. L'any vinent a per la 10a.