8-5-2021 la mamma

-74 ft
May 10, 2021
May 2021

near El Masnou, Catalunya (España)

Casa (50 mts) 7:47 - Carrer de Joan Llampallas - Pl. de la República - Carrer Bilbao - Carrer de Pau Estapé i Maristany - Carrer de Montgat - Carrer de Miquel Biada -Carrer del Mare Nostrum - Carrer d'Amadeu I - Maresme Waves - Port El Masnou - Passeig Marítim - Montgat - Passeig Marítim (tallat) - pas soterrat i sortida al Camí Ral (N II) - estació de Montgat Nord - Carrer del Mar - pas soterrat - Passeig Marítim - Badalona - Passeig Marítim - Pont del Petroli - Passeig Marítim - Port de Badalona - Carrer d'Eduard Maristany - Sant Adrià de Besòs - creuar la via pas soterrat Estació de Sant Adrià de Besòs - Carrer de la Platja - Carrer de Torrassa - Carrer Olímpic - Passeig de la rambleta - carril bici Parc Fluvial del Besòs (per sota) - Santa Coloma - Can Zam - Estació receptora de Santa Coloma - ultima rampa sortim de sota i creuem el pont per sobre el Riu Besòs - Av. de la Ribera a la dreta - Carrer dels Horts - Carrer de les Aigües - Carrer Pascual - Carrer de Elionor de Montcada - rotonda - Carretera vella - Carrer dels Quarters - Montcada Multes (50 mts) 9:05 - Carrer del Progrés - creuem la Carretera de Barcelona - cadena i pista - Cerdanyola del Vallès - pas soterrat creuem la via del tren - creuem la Riera de Sant Cugat - Parc de la Riera - Aqüeducte de Canaletes - tornem a creuar la Riera de Sant Cugat - creuem la Av. de la Flor de Maig - altra cop creuem la Riera de Sant Cugat - Parc tecnològic del Vallès - creuem un parell de cops mes la Riera - Camí de la Riera de Sant Cugat - Sant Cugat del Vallès - rotonda a l'esquerra - BP 1413 - carril bici - rotonda - seguim per carril bici - Pl. de Cerdanyola - Carretera de les Roquetes - Pl. de l'Oli - La Mamma (Recó de la Carme) (135 mts) 9:45 (arrivant el MARIO - JOAN CABELLO - PEDRO (esmorçar) 11:48 - Pl. de l'Oli - carretera de les Roquetes - Pl. de Cerdanyola - BP 1413 Carretera de Sant Cugat del Vallès a Cerdanyola del Vallès - carril bici - rotonda - carril bici - rotonda - carril bici - rotonda - corriol a la dreta - Parc Tecnólogic del Vallès - creuem la Riera de Sant Cugat - pista - tornem a creuar la Riera - Parc de la Riera - creuem altra cop la Riera - pas soterrat via del tren - creuem la carretera de Barcelona - Carrer del Progrès - Montcada multes (marxa el JOAN CABELLO) - creuem la Riera de Sant Cugat - Montcada i Reixac - Carrer dels Quarters - creuem per sobre la via del tren - per sota l'autopista i la via del tren - Carretera Vella - pas soterrat via del tren - Carrer Nord - Carrer Pascual - pas nivell - Carrer Provença - Av. de la Ribera - creuem el Riu Besòs per el pont (30 mts) 12:35 (ens despedim MARIO I PEDRO marxan a la dreta cap a BCN i jo a l'esquerra cap a Vilanova del Vallès) - Passeig Fluvial del Riu Besòs - rotonda - Carretera de La Roca a l'esquerra - pista a l'esquerra - Passeig fluvial del Besòs a la dreta - Polígon industrial Can Baliarda - Polígon industrial de Martorelles - Polígon industrial Can Bosquerons - creuar la BV 5156 - Passeig fluvial del Riu Mogent ( 80 mts) 13:16 (parada) 13:41 - Passeig fluvial del Riu Mogent - Montornes del Vallès - Passeig fluvial del Riu Mogent - Vilanova del Vallès - Carrer de Samalús - Carrer de Cal Notari - rotonda a la dreta - Carrer del Congost - rotonda a l'esquerra - Carretera de La Roca - Can Martinet - BP 5002 Carretera de Granollers a El Masnou - rotonda - Camí de Vilassar a l'esquerra - rotonda a la dreta - Vallromanes - Camí de Vilassar (145 mts) 14:10 (parada -trucada a l'Anna) 14:22 - pista a la dreta - Can Tià - Carrer de Sant Ramon - Carrer de Santa Quitéria - Carrer dels Ametllers - Av. de Can Galvany - Carrer de Can Poal a l'esquerra (contra dressa) - Carrer del Casal - Riera de Vallromanes a l'esquerra - pista a la dreta - Barraca d'en Maura - Can Genís Peret - Can Pau Carló - Can Roget - Coll de Clau (320 mts) 15:08 - Camí de la Cornisa a la dreta - Turó de Can Colomer - Av. de Sant Mateu a l'esquerra (325 mts) 15:11 (paradeta casc) 15:16 - corriol a l'esquerra - pista a l'esquerra Av. de Sant Mateu - Carrer de Joan XXIII - creuar l'autopista - Els Blocs - Av. de Joan XXIII - Pl. de l'Onze de Setembre - Av. de Joan XXIII - Casa (50 mts) 15:30