7ª Desfrenada Besalú 2013

September 12, 2013
September 2013

near Besalú, Catalunya (España)

Bona marxa btt abans d'anar a fer la cadena humana.
Aquest any l'han fet mes dura que altres anys i una mica mes llarga, però es fan uns corriols espectaculars i el recorregut està realment currat. Es veu la dedicació que hi posen ens Desfrenats per fer la neteja que han fet.
Felicitats a la organització un cop mes. Ens ho hem passat genial. Llàstima que havia plogut el dia abans i estava tot una mica massa moll.
Ull!!! Després del primer corriol de baixada llarg, quan arribeu als envolts del Torn, trobareu unes cadenes que tallen el pas, però malgrat el GPS us demani seguir recte, seguiu millor el traçat del GR-II cap a l'esquerra i avall,(força marcat) i anireu descendint quatre o cinc feixes fins a trobar el camí de baix. Deseguida tornareu a enllaçar amb la ruta que us durà al nucli del Torn. D'altra manera us ficareu a l'era d'uns veïns i us entrareu dins d'un grup de cases particulars. La marxa va passar per dins amb permís exclusiu, però a banda de la marxa es un camí tallat. Respecteu els veïns siusplau.

Btt en estat pur !!!!!

• Photo of mas poch
    mas poch Nov 13, 2013

Ruta complerta i variada. Fins i tot passa pel mitg d'una propietat particular. Quan arribeu als envolts del Torn, al final d'un llarg corriol i malgrat el GPS us demani seguir recte, tot i les cadenes que ho impedeixen, seguiu millor el traçat del GR-II,(força marcat) i anireu descendint quatre o cinc feixes fins a trobar el camí de baix que us durà al nucli del Torn. D'altra manera us ficareu a l'era d'uns veïns i us entrareu dins d'un grup de cases. Es veritat que quan es va plantejar aquesta ruta es va donar permís per passar (aquell dia i per aquella activitat), però no com a ruta ja fixa i per sempre més.
    Respectem les senyals, val?

• Photo of Acarboneli
    Acarboneli Nov 14, 2013

Gràcies per l'aclaraciò !!! No sabia que es passava per terrenys particulars. Per descomptat que s'ha de respectar. Salut i pedals.