6 Duextrem

June 8, 2014
June 2014

near Freginals, Catalunya (España)

6 prova de la Xallenger 2014 ,avui tocava la Duextrem amb sortida i arribada a la finca del Cabiscol, fantasticament preparat per la gent de Montbike. Aquest any ens han preparat unes noves senderes rodadores sube i baja, i ens han fet fer al reves algunes de ja conegudes. Com sempre hem xalat molt per la senda de Quicolis, per on hem passat 2 cops, i per la senda de la serreta de Freginals, que et fa muntar al tope les pulsacions si vols fer tot el començament dal la bici i també quan baixes jejeje. La pujada a la paridora dura dura i amb el solet pues ja ni te cuento. Al final cerveseta i esmorsarillo fantastic i esperan l'edició de l'any que ve

• Photo of losabret
    losabret Jun 9, 2014

hola Joan vai fer la duextrem però lo gps es va parar i m'agradaria que em posesses com a company de ruta si no et sap mal

• Photo of J.oan
    J.oan Jun 9, 2014

Cap, problema! Fet!Salut i força pedals!!

• Photo of Montbike
    Montbike Jun 10, 2014

Gràcies per venir, i contents de veure que ho heu passat "de lujo"!!!!