Tarrega: 'la Guimerà'

September 14, 2021
September 2021

near Tàrrega, Catalunya (España)

Versió millorada del circuit curt de la 3a BTT Tàrrega 2021, ja que afegim senders que no es podien fer a l'inici ni al final.
Si vau fer la Curta de la 3a BTT Tàrrega i voleu millorar el temps, feu el circuit de sempre. Si voleu passar per més senders, aquest és el vostre circuit.
Sortida des del Càmping Municipal de Tàrrega. Ruta amb 12 kms de senders.
Comencem la ruta per pista durant 4,5 kms, fins a trobar el primer sender curt de baixada. Tot seguit, el corriol de Mas de Bondia de pujada. Passem per la població Mas de Bondia. Del km 10 al 12 passem pels sender del Bosquet (tendència a baixar) i Rabassoles (planer però amb tendència a pujar. Al km 15,6 comença el primer DH del dia baixant pels senders Palaus i Guimerà (junts) amb final al km 17.7 a l'entrada de Guimerà. Ascens PRECIÓS per dins la població, passant per trams curts d'escales, rampes, església i castell de Guimerà.
Ascens per asfalt i ràpid descens per pista fins el sender Vidielles al km 22. Descens sense gaire pendent pel senders fins el km 22.6. Tram per pista de descans, rampa curta i sender Comes planer. Tram de pista per creuar la carretera i penúltima pujada curta per camí. Descens curt pel sender la Guineu, pista i ascensió pel sender 4Camins. Estem al km 28,5. Ens queden 8 kms fins a meta per pista i pels senders Maresca, Porcell (sense el tram Codina) i Canal.
Els darrers 4 kms són per una pista molt ràpida.
Xalareu molt!

• Photo of isixtr
    isixtr May 18, 2022

Hoy he hecho esta ruta,muchas gracias por compartir!!