2ª Hivernal Panna el Bandoler

November 4, 2015
November 2015

•   3.7 1 review

near Sant Martí de Tous, Catalunya (España)

Cursa de Btt que es fa a la població de Sant Martí de Tous i on podreu trobar fins a 3 recorreguts diferents per a fer (15 Km. / 30 Km. / 55 Km.) en funció del nivell que tingui cadascú.

El track que hi ha penjat correspon al circuit de 30 Km amb 950m de desnivell positiu on el que podrem trobar en gran part és pista sense cap tipus de problema combinant al mateix temps corriols molt entretinguts i divertits de fer.

L'organització de la prova va ser excel·lent tant pel marcatge del recorregut, com pels avituallaments, voluntaris… En definitiva que us recomanem que la feu doncs de ben segur us agradarà.

Poso nivell difícil doncs en només 30 Km. tenim 950 m de desnivell positiu acumulat.

Ambient Cursa

• Photo of Israel Macià
    Israel Macià Aug 10, 2020

Super xula, cap al final molt bruta però es una ruta genial

• Photo of Dani MaxMas
    Dani MaxMas Aug 10, 2020

Moltes gràcies Israel pel teu comentari, a seguir gaudint dels pedals!!! 😉