29/05/19 Examen 3 avaluació

May 29, 2019
May 2019

near Las Villas, Valencia (España)

29/05/19 3 evaluació
Sortim de montemolino seguint el primer track per la sendera en direcció cap als colomers de farcha, seguint pel tunel de la AP-7. Una vegada passat aquest tunel iniciem la pista roja cap a la dreta passant per la primera cadena, el corral i les escales del Monestir nou. Seguidament tirarem a l'esquerra per la CV-147 fins arribar al restaurant Bruno. Des d'aquest punt començarem una pujada prolonga per la pista blanca fins arribar al coll de la mola. Una vegada en el coll de la mola girarem a ma dreta per a coronar el pic del Bartolo. Seguidament iniciarem la baixada pel costat contrari d'on em pujat i abans de completar una pujada poc prolonga que tenim anirem per una senda a ma esquerra, d'on comença el segon track. Baixarem amb molt de compte ja que es complicada i una vegada finalitza doblarem a ma dreta per a continuar baixant. Estarem molt en conter per agarrar una senda de baixada a la dreta. Continuarem fins al pla de Muletes on agarrarem el tercer track que va per una senda a ma dreta en direcció a l'ermita de la verge de Montserrat i acaba en la carretera CV-147. una vegada en la carretera doblarem a la dreta per arribar al mirador del desert. D'aquest punt iniciarem la pista roja passant per la primera cadena, mas de Mingarro i iniciarem el quart track quasi que al final d'aquesta senda a ma esquerra, el seguirem fins arribar a l'altura de la AP-7. Continuarem a l'esquerra per passar pel tunel de la AP-7, els colomers de farcha i el barranc de farcha, fins arribar a Montemolino.