Photo of26/12/23 Mataro-Coll Pallarès-Can Rogent-turó de can Tunyi-can Rimbles-Bosc Escoltoric-turó del Tarau-Mataro Photo of26/12/23 Mataro-Coll Pallarès-Can Rogent-turó de can Tunyi-can Rimbles-Bosc Escoltoric-turó del Tarau-Mataro Photo of26/12/23 Mataro-Coll Pallarès-Can Rogent-turó de can Tunyi-can Rimbles-Bosc Escoltoric-turó del Tarau-Mataro

December 26, 2023
December 2023

near Mataró, Catalunya (España)

sortim de Mataro per el camí de les cinc cenies , passant per la font de les cinc cenies Km 1,7 continuem passant per can Potxa i pugem la riera d’en Valentí per continuar per el camí de les Palmes que ens portarà a vil·la Minerva per agafar el lateral de la carretera per el passatge dels riera , el de Joan Brutaui el de la Mare de Deu de la Llorita km 6,6 , en desvien per el camí dels eucaliptus per agafar el Camí de can Cabot de Munt fins el desvio de vil·la Valentina per fer la pujada del Santa Mònica a la Montanyà del Tintorer , avui agafem l’opció llarga per arribar al coll Pallarès km 11,4 a la Serra de la Polsaruda , agafem el camí ral per agafar el desvio a l’esquerra per baixar al Bosc de can Rogent , allà avui està tot congelat amb una gebrada important , girem a can Rogent avall per el camí de can Rimbles passant per can Llibre i can Maltes i a la Quintana de can Llibre girem a l’esquerra per les Malloles per pujar la Montanyà d’en Llibre fins arribar al Coll de can Xerrac al Turó de can Tunyi Km 15,1 continuant per el petit Tourmalet fins passant per la Plana dels Brucs arriban al Coll de Can Bruguera Km 16,3 a la Creu de Planells, girem a la dreta per el costat del camp de futbol per anar cap la Pela d’en Forner passant per ca L’estanquer, can Saborit atravasan el Bosc de can Rimbles fins arribar abaix a l’Hipica de can Rimbles , agafen el camí de can Rimbles passant per el Camp del Roura a un pastaven les Vacas de can Gel , passem per devant de can Gel, cal Francisco i agafem el corriol de canyamars per passar per ca l’Arenys pujant per la Creueta de can Martorell Km 21,3 , passem per el costat de can Martorell , can Poc i baixem per el Sot de les Canals , agafem el camí de l’esquerra per començar a pujar per la Cita i el Bosc escultòric d’Ernest Borràs i Berta Julivert , ens parem a l’entrada “ al Somni d’una Pedra” Km 23 passem també per el Pla de can Salvi , les Planes de can Nogueras fins arribar al Turó de Tarau , allà agafem el camí de can Bruguera per passar per la Creu d’en Serra i quan arribem a la Plana del Pou de la Plata girem a l’esquerra per passar per el Turó d’en Dori , el Turó Gros i can Vilardell , seguim baixant per el camí del Parc Forestal fins arribar a les pistes d’atletisme , l’Hospital , el camp de cros i baixan per el camí dels contrabandistes i giran a la carretera de can Bruguera per passar per devant de la font del Perico i entrar a Mataro per la cuesta de los caballos al barri de vistalegre i baixan al centre passant per devant de la Bombeta , la catalogo de Moderada

PictographPanorama Altitude 151 ft
Photo ofSortida de sol a la font de les cinc cenies Photo ofSortida de sol a la font de les cinc cenies Photo ofSortida de sol a la font de les cinc cenies

Sortida de sol a la font de les cinc cenies

PictographTree Altitude 489 ft

Camí dels eucaliptus

Coll Pallarès

PictographTree Altitude 1,066 ft

Bosc de can Rogent

Glaçada important al pla de can Rogent

Vagó de tren a Can Rogent

Montanyà d’en Llibre

Plana dels Brucs , vistes a Mataro

PictographSports facility Altitude 1,191 ft

Camp de futbol de can Bruguera

Photo ofVistes del Montseny des-de la Peça d’en Forner Photo ofVistes del Montseny des-de la Peça d’en Forner Photo ofVistes del Montseny des-de la Peça d’en Forner

Vistes del Montseny des-de la Peça d’en Forner

PictographPanorama Altitude 702 ft

Vistes arriban a l’Hipica

PictographFauna Altitude 623 ft
Photo ofVacas al Camp del Roura - esta glaçat Photo ofVacas al Camp del Roura - esta glaçat Photo ofVacas al Camp del Roura - esta glaçat

Vacas al Camp del Roura - esta glaçat

PictographPanorama Altitude 650 ft
Photo ofVistes des-de la creueta de can Martorell Photo ofVistes des-de la creueta de can Martorell Photo ofVistes des-de la creueta de can Martorell

Vistes des-de la creueta de can Martorell

PictographIntersection Altitude 482 ft

Sot de les Canals

PictographMonument Altitude 1,014 ft
Photo ofEl Somni d'una Pedra, Bosc escultòric Photo ofEl Somni d'una Pedra, Bosc escultòric Photo ofEl Somni d'una Pedra, Bosc escultòric