25/10/2015 La Pobla de Claramunt- La Tossa de Montbui - Carme - La Pobla de Claramunt

Photo of25/10/2015 La Pobla de Claramunt- La Tossa de Montbui - Carme -  La Pobla de Claramunt Photo of25/10/2015 La Pobla de Claramunt- La Tossa de Montbui - Carme -  La Pobla de Claramunt Photo of25/10/2015 La Pobla de Claramunt- La Tossa de Montbui - Carme -  La Pobla de Claramunt

October 25, 2015
October 2015

near La Pobla de Claramunt, Catalunya (España)

Ruta molt bonica que avui hem fet en companyia del Carles. L'inici és a La Pobla de Claramunt, ràpidament trenquem direcció el Castell de Claramunt desviant-nos a l'esquerra fins arribar als dipòsits de Can Titó, tot això en pujada sostinguda. Arribem a Santa Margarida de Montbui i ens dirigim cap a la Tossa de Montbui. La pujada (km. 10 de ruta) a la Tossa és criminal. Son uns dos km. de pujada agressiva, plena de pedra solta. Els 30 metres finals els haurem de fer caminant, doncs per arribar al cim s'accedeix per unes escales de terra on és impossible ciclar (hi ha l'alternativa d'anar per carretera des de la C-37). Les vistes des del cim ens deixen una estampa molt bonica de la serra de Miralles-Queralt. A partir d'aquest punt la ruta "va fent", pujada - baixada - pujada - baixada, fins arribar a Carme on ens espera un descens ràpid. A partir de Carme la ruta puja de nou fins empalmar amb el tram inicial d'anada, ara ja, de baixada, fins arribar a La Pobla de Claramunt. Ruta molt aconsellable, i molt bona per fer-la a la tardor-hivern ja que és bastant assolellada.