24-5-2021 La Mamma (desde K.M.)

May 25, 2021
May 2021

near Horta, Catalunya (España)

JOAN - MARIO - DOMI - JESUS - PEDRO - ESTEBAN - JOAN CABELLO (Forat del Vent)

Plaça de Karl Marx (120 mts) 7:56 - Camí Antic de Sant Llàtzer - Carretera Alta de les Roquetes - Torre de Barò - Carretera antiga d'Horta a Cerdanyola - Passeig de les Aigües - Coll de Peirà - Passeig de les Aigües - Pont de Fusta (Carretera del Camentiri de Collserola) - Passeig de les Aigües - Can Ferrer - Forat del Vent (290 mts) 8:37 (Joan Cabello) 8:39 - PR C 35 Passeig de les Aigües - corriol a la dreta - pista a la dreta - cadena (140 mts) 8:52 (parada punxo la roda de devant) 9:08 - corriol a l'esquerra - pista a la dreta - Can Catà - creuem la reixa i pista a la dreta - Sant Iscle i Santa Victòria de les Feixes - pista a l'esquerra A 21 - corriol a l'esquerra - Tanatori de Collserola - corriol a l'esquerra PR C 35 - corriol dreta - corriol dreta PR C 35 - segon a l'esquerra - cadena - pista a la dreta (150 mts) 9:26 (paradeta foto) 9:30 - corriol a la dreta - Bosc de Canaletes - 180º a l'esquerra - cadena - (85 mts) 9:42 (paradeta esperant marxa el Esteban) 9:47 - Camí de Can Catà A 05 a la dreta - Can Canaletes - creuem la Riera de Sant Cugat i pista a l'esquerra - creuem la Riera de Sant Cugat un parell de cops - Av. de la Universitat Autònoma a la dreta - rotonda Pl. d'Europa a l'esquerra - carril bici - Av. Parc Tecnològic - rotonda - BP 1413 - carril bici - rotonda - carril bici - rotonda - carril bici - rotonda Pl. de Cerdanyola a la dreta - Carretera de les Roquetes - Pl. de l'Oli - El Recó de la Carme (135 mts) 10:14 (esmorçar) 11:36 - Pl. de l'Oli - carretera de les Roquetes - Pl. de Cerdanyola - BP 1413 Carretera de Sant Cugat del Vallès a Cerdanyola del Vallès - carril bici - rotonda - carril bici - rotonda a la dreta - Camí de la Riera de Sant Cugat - creuar la Riera un parell de vegades - Parc Tecnólogic del Vallès - creuem la Riera de Sant Cugat - pista - tornem a creuar la Riera - Parc de la Riera - creuem altra cop la Riera - pas soterrat via del tren - creuem la carretera de Barcelona - Carrer del Progrès - Montcada multes (marxa el JOAN CABELLO i el DOMI i el JESUS) - creuem la Riera de Sant Cugat - Montcada i Reixac - Carrer dels Quarters - creuem per sobre la via del tren - per sota l'autopista i la via del tren - Carretera Vella - pas soterrat via del tren - Carrer Nord - Carrer Pascual - pas nivell - Carrer Provença - Av. de la Ribera - creuem el Riu Besòs per el pont - Parc Fluvial del Besòs - Can Zam - Parc Fluvial del Besòs (per sota) - pujem a dalt - carril bici Passeig de la Salzereda - creuem el Riu Besòs per el Pont de Can Peixauet - Carrer de Potosí - Carrer de la Ciutat d'Asunción a la dreta - Passeig de la Havana a la dreta - rotonda - creuem la via del tren ( marxa el PEDRO) - pujem per la Riera de Sant Andreu - creuem la Av. Meridiana - Carrer de Roselló i Porcel - Carrer dels Garrofers - Carrer de Lluc - Passeg de Valldaura a l'esquerra - rotonda - Passeig Valldaura (marxen el MARIO i el JOAN ens trobem a la Xina) - Pl. de Karl Marx (110 mts) 13:02