2018-08-22 Enduro Alpes sud 28

Very difficult
September 16, 2018
August 2018

near Briançon, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Igoera oso luzea duen ibilbidea.
Enduro Alpes sud Vtopo liburuko 28. ibilbidea da, baina kasu honetan ere bidea kirol gunetik abiatu nuen, ez liburuak ezartzen uen puntutik.
Igoera pistatik egiten da, errez egiten dena, nahiz eta oso luzea izan. Une batean track honek joan etorri bat markatuko du, bide okerra hartu bainuen, bidegurutze batean ezkerrera hartu beharra dago. Behin lepora iristen garela jaitsiera guztia markatuta dago, seinalizazio beltzarekin, eta honek badu bere arrazoia, jaitsiera teknikoa baita. Bidezidor oso polit bat, bihurgunez josita, baina baita abiadura hartzeko guneekin. Behin jaitsiera amaituta eta pista batera iritsita bi aukera daude Briançonera iristeko, gehiago jaitsi eta errekaren ondoko bidetik joatea edo goiko pista batetik igoerako bidearekin elkartzen den pista batetik itzultzea, nik bigarren hau egin nuen. Ibilaldi zirkular oso polita baina gogorra, desnibel askokoa.

Una ruta con una subida muy larga.
Es la ruta nº 28 del libro Enduro Alpes sud Vtopo, aunque en este caso tambien mi track comienza de la zona deportiva de Briançon.
La subida es sencilla pero larga que se hace por pista. Este track en un punto tiene un tramo que me confundí, es en un cruce donde hay que tomar a la izquierda. Una vez en el collado encontraremos la senda de descenso, marcada con carteles negros, que marcan la dificultad de esta. Una senda tecnia, con muchas curvas y tramos donde poder coger velocidad. Una vez terminada la bajada tenemos dos opciones, una bajar hasta el rio y seguir el camino paralelo a él, o el que hice yo, que te lleva por una psta hasta cruzarte con la subida, por donde vuelves a Briançon. Una ruta circular muy bonita pero dura, ya que tiene un buen desnivel.