2018-07-20 EWS La Thuile esp2 zati bat

Photo of2018-07-20 EWS La Thuile esp2 zati bat Photo of2018-07-20 EWS La Thuile esp2 zati bat Photo of2018-07-20 EWS La Thuile esp2 zati bat

Very difficult
September 5, 2018
July 2018

near La Thuile, Valle d’Aosta (Italia)

La Thuilen EWS txapelketa probestuz lehen eguneko 2. tramo kronometratuaren zati bat egiteko aukera eduki nuen. Hasiera batean beste ibilbide bat egiteko asmoa nuen, baina igoeran tramoa topatu nuen eta nola ez probestu.

Igoera pista batetik egiten da, inolako zailtasunik gabe, tartean bide dezente ikusiko ditugu jaisteko aukera ematen dutenak. Azken zatia bidezidor batetik egiten da zailtasuna handituz. Igoera guztian zehar bista ikaragarriak ditugu, nik ez nuen Mont Blanc ikusteko aukerarik eduki. Igoera lepo batean amaitzen da, hemendik hainbat bide daude aukeratzeko. Nik hautatutakoa etorritako bidean atzera eginez hartutakoa izan zen. Jaitsierak bere zailtasun puntuak zituen, baina disfrutatzeko aukera ematen zuen, baso artean gehien bat. La Thuile herrira itzultzeko errepidetik egiten da bidea.

Aprovechando la EWS en La Thuile esta ruta tienen como bajada parte del 2º tramo cronometrado del prier dia. En unprincipio tenia la intención de hhacer otra bajada pero me encontre esta mientras subia, y cmomo no la tenia que probar.

La subida se hace por una pista sin dificultad, por el camino veremos unas cuantas sendas que son practicables. El último tramo de la subida se hace por una senda que que hace que la dificultad aumente. Durante la subida tenemos unas vistas impresionantes, donde se puede contemplar el Mont Blanc, que por unas nuves yo no pude tener ese privilegio. La subida termina en un collado, donde se pueden hacer diferentes baja. Yo la que hice era cogiendo la senda por la que había subido. La bajda tiene sus puntos de dificultad, aunque tiene zonas de disfrute, sobre todo en el bosque. La vuelta a La Thuile se hace por carretera.