2016-09-04T06:59:09Z ruta llarga 1ª marxa btt 'Vall Llobrega'

September 4, 2016
September 2016

near Vall-Llobrega, Catalunya (España)

Marxa bastant ciclaple pels volstans de "Fitor" i "Calonge".Sortida de Vall Llobrega en direccio "La Facil", A migjan pujada ens desviem a la dreta per anar buscar cami de Fitor vingent de Palafrugell. Passem per varios corriols i baixem direccio Mas Plaja. Avans de arribar a Mas Plaja trencam a ma dreta direccio dels "Dolmens". A migjan cami agafem corriols (Molt divertit) i anem a soritr cami darrera "Fitor". Pujem fins a "Fitor" on trobem 1 avituallament. DE aqui anem direccio "Can Puig" i a traves de varios corriols arrivem a "la Cavorca". Continuem direccio de la Ganga i abans de arrivar agafem corriol que va a sortir a dalt dels Diposits. Desde aqui vaixem a Calonge pel corriols "D,en Teo". Un cop sortim de Calonge agafem camins passan per "Mas Pere"la vinya de Can Molla i pujem fins migjans del Puig Cargol, baixam finalment direccio a Vall LLlobrega agafa varios corriols/camins fins arrivar a Vall Llobrega.