2015-04-19 El Canyet CASTELLBISBAL

April 19, 2015
April 2015

near El Canyet, Catalunya (España)

Avui em fet ruta amb els companys de Castellbisbal, els AFIBIKE, el Toni, el Pere i el Ro, que ens han descobert unes magnífiques trialeres i pistes, tot donant la volta circular al puig Madrona.
Sortint del parquing del restaurant El Pupinet, travessem pel pont la riera de Rubí i agafem cap el cementiri de Roques Blanques, el que em atravessat en algún tram per dins...Un cop altre cop a la pista, em començat la que seria la primera d'una sèrie de trialeres molt guapes, la llàstima és que avui havia plogut i en alguns trams estàven perilloses. Anat fent trialeres em sortit pel Camí Conill a Valldoreix. Després per la masía de Can Montmany, escenari del rodatge de la película de terror, Summer Camp. i als anys 80, Tras el Cristal II.Travessem per un camp mig abandonat i tornem a les nostres trialeres, més que res, per no pasasr pel camí "normal" i trialera rere trialera, ens arrivem al coll del Camí de la Floresta, que ve de la Còlonia Montserrat, per l'esquerra, si agafem a mà dreta ens arrivariem a La Salut. Nosaltres agafem la que surt davant i baixa cap a Can Rabella, quasi tota l'estona per pista, aixó sí, deixant-la a vegades per fer alguna trialereta més. Abans d'arrivar a Can Rabella per celebrar lasortida, atravessem per dins la Riera de Vallvidrera, que avui anava amb bastant aigüa. Ben esmorzats, amb les butis i la cansalada que ens a posat la Cristina de Can Rabella, em començat la tornada cap a Castellbisbal. Sortint per darrere de la masia, agafem la pista a mà dreta i com no podia ser d'una altre manera, per una trialera i alguna pista ens em arribat a El Papiol, per la zona del camp de futbol, tombant a mà dreta cap amunt per a anr a buscar Les Escletxes, i el Camí de la Salut, pel costat de la fàbrica de totxanes. i com no podia ser d'una altre manera, abans de començar la pujada que duu a la Salut, em agafat una trialera a mà esquerra. que desprès surt al camí de Can Montmany, i desprès de Can Pagés, que acaba sortint al camí de Can Domènes, al costat del cementiri, on ja em acabat de fer el cercle de la volta al Puig Madrona. Acbem baixant i cap al parquing del Pupinet, on em acabat la ruta d'avui. Treient alguna que altre relliscada, per les arrels,plantes, pedres mullades, alguna sortida de cadena, tot ha anat com la seda. Ara falta que el AFIBIKE, vinguin properament a casa.
Ruta en un 100% ciclable, excepte trams que per la pluja estàven perillosos.
40% trialeres, 60% pistes.
Salut.

• Photo of Jo.Parera
    Jo.Parera Jan 29, 2023

Molt bon ruta pero amb alguna coseta que no quadra.. 😂😂