2010 08 18-BTT-Linás de Broto-el Soaso Linás-PR a Linás

Photo of2010 08 18-BTT-Linás de Broto-el Soaso Linás-PR a Linás Photo of2010 08 18-BTT-Linás de Broto-el Soaso Linás-PR a Linás Photo of2010 08 18-BTT-Linás de Broto-el Soaso Linás-PR a Linás

August 30, 2010
August 2010

near Linás de Broto, Aragón (España)

Bonica sortida des del poble de Linás de Broto i fàcil fins a la cabana. La ressenya de la ruta està extreta del llibre "vuelta en BTT por el Pirineo Aragonés-Ordesa-" (Ed.Alpina). Tot i que la idea era fer el circuit complert (en forma de "8", essent el centre el poble), la infumable baixada pel PR fa que n'acabi tip de la bici i havent arribat a Linás, deixi la bici per un altre dia. No sóc Ot Pi! El llibre proposa baixar de la mateixa cabana per camp obert o bé (opció triada) anar buscar un trencall en una corba molt marcada.

Abans d'arribar a Refugio de la Faja, a las planas d'Abozo, em crida poderosament l'atenció un salt d'aigua no gaire llunyà (barranco las Sallendas). S'hi pot arribar tot passejant fins al salt d'aigua.

Difícil o molt dificil pel PR.