200130 BTT Vilanova-CasaAlta-Pit de l'Aliga i Clariana

Photo of200130 BTT Vilanova-CasaAlta-Pit de l'Aliga i Clariana Photo of200130 BTT Vilanova-CasaAlta-Pit de l'Aliga i Clariana Photo of200130 BTT Vilanova-CasaAlta-Pit de l'Aliga i Clariana

January 30, 2020
January 2020

near Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Ruta molt divertida i exigent amb trams i corriols de la zona.
Sortim per fer temps cercant Mas de l'Artis i primnera baixada tècnica al trencall de la rotonda, continuem camí aball i agafem nou corriol per arribar a esmorçar al restaurant de la Figuera.
D'aqui vers Casa Alta trams de pujada i baixada tècnics enfilant pel fondo les Oliveres despres d'un corriol de baixada molt exigent i arribant a tocar Casa Alta.
Paradeta i anem a buscar el Pit de l'Âliga i una nova trialera regirada i entre arbres per remuntar de nou i buscar travessant noves triqleres el camí de Torrelletes.
Baixem corriol i remuntem vers Clariana per baixar pels dobermans i pel costat del pantà fins la carretera que baixem fins Vilanova per anar justos de temps. Recomano d'aquí pujar a Casa Alta de Nou.
Ruta exigent i molt divertida.. molt recomanable.