2/3 epic trail extrem Aramon bike

11960
August 21, 2014
August 2014

near Salinas de Bielsa, Aragón (España)

Segona etapa de tres de la Epic trail en la variant extrem. Track sense errades

Fet amb l'organització d'Aramon Bike. Molt professionals i atents.

Etapa que surt de Salinas i arriba a castejon de SOS (En el nostre cas acavarem a Sahún per tema d’allotjament).
Etapa fantástica en quant a paratges i vistes. passem per Plan i anem fins el refugi de Biadós on podrem veure el pic dels Posets davant mateix. La pujada al coll de Sahun, se'ns fa força llarga i ens obliga a fer algunes paradetes per estirar l’esquena.
La baixada des del coll fins el poble de sahún no us la perdeu i no baixeu per la clàssica, que aquest tram de la variant extrem es preciosa. Quasi 900 metres de desnivell negatiu 7 Qm. seguits de trialera i sense desperdici. Si no t’agraden les trialeres, aquests Qm seràn un infern per tú. Nosaltres vam xalar com poques vegades.

No es una etapa llarga, però no oblidem que porten la pallissa del dia anterior.

En total hem estat 7 hores i 45 minuts amb parades i estones de menjar incloses.

El tema dinar es una mica delicat si ho voleu fer en restaurant. Teniu opció refugi Biadós (crec que es millor però massa aviat) i el refugi de Marradetas al coll de Sahun que us canaran 20 € pel menú més begudes i café per menjar normalet.

Qualsevol cosa, no dubteu en preguntar-me

66 Qm.
2.100 m.
7h. 45 minuts

• Photo of Albosc Albert
    Albosc Albert Aug 31, 2014

Brutal! Q maca!! I justament el finde passat vaig estar a Eriste i el P.N. del Posets-Maladeta... Però a peu! jaja Gran aventura la Aramon Bike :D Només per molt amples de cuixa...

• Photo of Rossinyol bttrus uecanoia
    Rossinyol bttrus uecanoia Aug 31, 2014

Fantàstica la zona, jo també he fet els posets un parell de cops des de Biadós. Llarg però molt maco.