1ra Marxa BTT Selmella del Pont d'Armentera

18 mi
June 1, 2011
May 2011

near Salmellà, Catalunya (España)

Ruta corresponent a la 1ra. marxa de BTT organitzada per BTT Tarragona a Selmella, Pont d’Armentera
Sortim des de Can Figueres per carretera asfaltada fins a agafar el camí que tot vorejant el castell de Saburella ens porta just a l’entrada de Vallespinosa. Trenquem a l’esquerra i unes duríssimes pujades ens fan coronar el coll de les agulles. Baixem rodejant el castell de Selmella i ens endinsem a un llarg i bonic sender que ens portarà a la part alta de la urbanització Mas del Plata. Agafem un divertit senderó fins a trobar el camí que ve de Cabra i ens enfilem cap el coll de romigueres fins al Cal Guixó, només queda agafar el tercer senderó, fàcil però forts pendents de baixada i pujar fins a l’arribada. Ruta amb constants pujades i baixades per camins de tot tipus, mes aviat pedregosos i trencats, però molt ciclables, exigent, però amb unes vistes espectaculars. Molt recomanable.