1er tram BORDEAUX-ARCACHON.Bordeaux -Lamarque-Blaye

Photo of1er tram BORDEAUX-ARCACHON.Bordeaux -Lamarque-Blaye Photo of1er tram BORDEAUX-ARCACHON.Bordeaux -Lamarque-Blaye Photo of1er tram BORDEAUX-ARCACHON.Bordeaux -Lamarque-Blaye

-9 ft
4 hours one minute
August 11, 2021
August 2021

near Nansouty, Nouvelle-Aquitaine (France)

Bordeaux-Lamarque- embarcador Ford medoc- -Blaye.

Aquest tram surt de Burdeus, passa per diferents llacs i camps de vinyes. Arriba a un l'embarcador que et porta a l'altre costat de riu Garona. On és pot visitar el poblet de Blaye q és patrimoni de la humanitat des de fa anys.
També hem deixat la ruta que seguíem; que és la (d'entre 2mars), per visitat el petit poblet de Margaux, que és molt important per el seu bon vi, hi llocs de tast i venda de vi.
Despres d'aquest poblet hem continuat la ruta q seguíem fins arribar a uns llacs molt bonics per el seu color d'aigua. És un bon lloc per fer picnic o per fer una bona refrescada, ja q la ruta es força assolellada.
La ruta va majoritàriament per carrils bici o carreteres molt poc transitades, però hi ha algun tram que es comparteix carretera amb els cotxes, però poc.
En aquesta ruta hi ha un error q no cal seguir al final del poble de Blanquefort, ja és veu q es un tram d'anada i tornada, que no seguir-lo.
Un cop hem visitat Baye tornem al ferri per continuar la mostra ruta. Descrita al tram 2.