191018 Bellver Cerdanya - Cortals del Ingla - Gonec

Photo of191018 Bellver Cerdanya - Cortals del Ingla - Gonec Photo of191018 Bellver Cerdanya - Cortals del Ingla - Gonec Photo of191018 Bellver Cerdanya - Cortals del Ingla - Gonec

October 18, 2019
October 2019

near Bellver de Cerdanya, Catalunya (España)

Arrenquem del pavelló de Bellver de cerdanya i seguim fins a Talló , després fem l'aproximació a la vall d'Ingla per una carretera que es torna camí i que planeja fins arribar a la vall. A partir d'aquí comença a pujar amb desnivell moderat tot seguint el curs del riu ingla , que ens acompanya fins arribar a la cruïlla del refugi dels cortals i el coll del pendís. Deixem a l'esquerra la pista del refugi i agafem el camí que segueix recte i que puja fent esses fins al torrent del gavarret .S'acaba la pista i ens desviem cap dins del bosc per una pista impracticable (uns 400 metres), a partir d'aquí començen els corriols . Cal gaudir de les impressionants vistes. El primer tram de corriols ens porta fins al torrent del pi , on agafem una pista ample fins al refugi del Gonec . A partir d'aquí , baixada molt llarga tota de corriols , que en trams es converteixen en trialeres fins arribar a Pi i Bellver per el mateix tram d'anada. La tardor ens deixa un paisatge fantàstic!!!