1512 Vilanova de Meia la Portella Blanca Rubio Stª Mª de Meia

Photo of1512 Vilanova de Meia la Portella Blanca Rubio Stª Mª de Meia Photo of1512 Vilanova de Meia la Portella Blanca Rubio Stª Mª de Meia Photo of1512 Vilanova de Meia la Portella Blanca Rubio Stª Mª de Meia

Very difficult
December 6, 2015
December 2015

near Vilanova de Meià, Catalunya (España)

Fins arribar a la Portella Blanca, pujada sostinguda molt llarga, però assequible. El problema es baixa fins Rubio, és un Km per un GR, que es fa molt pesadet i més dur que la pujada, s'ha de fer a peu, i vigilant. Un cop a Rubio cap problema. Cal, però estar alerta amb la baixada fins Santa Maria De Meia. Es una baixada preciosa, que és fa amb molta velociatat i una mala caiguda cap al barranc, seria mortal. COMPTE!!!!!!.
Vistes espectaculars. Ruta molt recomanable tret del K de baixada fins Rubio.

• Photo of ignasi1
    ignasi1 Aug 15, 2016

Bon dia, ahir vaig fer aquesta ruta, canviant la tornada, que no la vaig fer per Santa Maria de Meià, sinò per Vilanova directament. El Km de baixada no el vaig trobar pesadet, sinò terrorífic. Em vaig cansar més en aquest km que en tota la sortida. Amb el calçat de btt és molt perillosa aquesta baixada. Vaig tenir sort de trobar un fotògraf ben calçat, que em va agafar la bici gairebé 600 metres. Jo, mentrestant, no parava de caure. No hi passeu, és molt perillosa.