10/03/2016 - BTT Via Augusta - Etapa 4 Xilxes - Valencia

Photo of10/03/2016 - BTT Via Augusta - Etapa 4 Xilxes - Valencia Photo of10/03/2016 - BTT Via Augusta - Etapa 4 Xilxes - Valencia Photo of10/03/2016 - BTT Via Augusta - Etapa 4 Xilxes - Valencia

-17 ft
April 3, 2024
March 2016

near Chilches, Valencia (España)

Marxem de Xilxes seguint el senyals per camins agrícoles. Passem per la Llosa i mes endavant per les afores d'Almenara. Hem guanyat altura i tenim una visió panoràmica dels camps de conreu, majoritàriament tarongers.
Abans d'arribar a Benicalaf passem per l'ermita del mateix nom (10,4 km). Continuem per pistes i passem prop de poble de Faura. Aviat el camí ens porta a les afores de Sagunt. Entrem al municipi i aprofitem per recórrer eles estrets carrers del barri jueu.
Sortim de Sagunt amb direcció Sud per sota del castell. Per carreteres secundàries entre camps de conreu arribem a Puçol. Passem per Puig de Santa Maria (35,3 km). Continuem la ruta notant la proximitat de la gran ciutat.
Arribem a Alboraia i ens aturem a degustar el seu producte estrella (l'orxata). Sortim d'Alboraia dirigint-nos a la via verda "Xurra", ens portarà directes a Valencia.
Després de passar la passarel·la de la via verda Xurra entrem a Valencia amb la intenció d'anar a l'estació Central. Ens equivoquem anem a parar a l'estació del Cabanyal. Retrocedim fins al punt de l'errada, travessem els Jardins del Túria i arribem al destí final que teníem programat. Valencia està en festes i cal aprofitar l'oportunitat.