1 part - mines de Liat (Bossòst - collada de Barradors)

Photo of1 part - mines de Liat (Bossòst - collada de Barradors) Photo of1 part - mines de Liat (Bossòst - collada de Barradors) Photo of1 part - mines de Liat (Bossòst - collada de Barradors)

September 1, 2014
August 2014

near Bossòst, Catalunya (España)

Bossòst - Vilamos - Salt del Pish - collada Barradors.
sortida desde radera piscina de Bossost, pujada exigent a Vilamos,al sortir del poble, agafar pista de l esquerra, q enllaça amb la carretera q puja al salt del pish, però sense baixar a la carretera nacional. continuem fins collada de Barradors, quant iniciem baixada, atens al trencall per GR direcció les mines de Liat. La senyalització apartir d'aquí, es molt dolenta, necesari el trak amb gps per anar retrobant la ruta, ja q anem molt camp a través. He ficat nivell dificil, pq la unica complicació q te és el desnivell positiu, la complicació comença a l'agafar el GR cam a buscar les mines. Nosaltres vam començar a les 8:30AM i vam estar 12hores, amb bicis d'enduro. S'ens va fer de nit a Sant Joan de Toran. Sort q portavem llums.