1 dia alta garrotxa Sadernes-mare de deu del mont

Photo of1 dia alta garrotxa Sadernes-mare de deu del mont Photo of1 dia alta garrotxa Sadernes-mare de deu del mont Photo of1 dia alta garrotxa Sadernes-mare de deu del mont

April 2, 2023
March 2023

near Sadernes, Catalunya (España)

el primer de 2 dies per l alta garrotxa,no us defraudara!!!sortim de sadernes i per pista enporlanada primer i despres pista bona ens enfilem cap a la serra d entreperes,pista llarga i constant on passem per guitarriu i fins el coll de faja,aqui continuem a la dreta per una pista que es perd i es converteix en corriol,anem pujan lleugerement cap el coll sabassa i el coll de jou,aqui toca enpenyer la bici per un tram molt dret,10 minuts fins el cim de la calma,una mica tapat i poques vistes pero algu es veu,ara baixada guapa i llarga,i han 2 o 3 punts complicats i pasos tecnics pero molt divertida,passem per sant miquel de monteia i continuem de pla cap a montoriol,ara baixada fins enllaçar a la pista enporlanada on començem a pujar direccio a coma de roura,un cop a la casa estigueu el casa perque nosaltres intentem passar per la casa,i ells van desviar el cami per no passar hi,dons s agafa el corriol avanç de la casa a la dreta,primer de pla seguit d una baixada tencica molt xula,enllaçem a la pista i la idea era anar ja a la mare de deu del mont,pero el anar be de temps decidim anar a baselu a omlplir els diposits,jiji,i de besalu enllacem pistes passan a tocar de meia de montcal i cap amunt,deixem la pista i continuem pujan per corriol del pedro de can macies em alguna enxufadeta arribem a la carreterota que ve de beuda,fem 2 enllaçades i continuem pujant per corriol,passem per la masia de falgars,i en breu agafem la carretera,al poc intento pujar per una pista sobre mapa,pero s acaba perdent i acabem desfent aquet tram i pujem per carretera l ultim tram,que si no l heu fet es molt xulu em vistes espectaculars,nosatres fem parada i fonda el santuari,molt bona gent i tot molt correcta