Photo of04/02/24 Mataro-Sant Bertomeu de Cabanyes-Parpers-Sant Sebastià-la Torrassa-coll Bordoi-Santuari Corredor-creu Rupit- Mataro Photo of04/02/24 Mataro-Sant Bertomeu de Cabanyes-Parpers-Sant Sebastià-la Torrassa-coll Bordoi-Santuari Corredor-creu Rupit- Mataro Photo of04/02/24 Mataro-Sant Bertomeu de Cabanyes-Parpers-Sant Sebastià-la Torrassa-coll Bordoi-Santuari Corredor-creu Rupit- Mataro

February 7, 2024
February 2024

near Mataró, Catalunya (España)

Sortida d’avui de Mataro per el barri de Cerdanyola amb direcció Argentona agafem el desvio de la formigonera passant per Cal Pitongo “ara te tot el camp sembrat de calçots , es un espectacle veurels tots alineats “ continuem passant per el antic camí del tranvia de Mataro-Argentona continuant per el lateral dreta de la riera , l’atravasem per can Matavents agafant el corriol de l’Arbreda del Mot del Ros atravasem la carretera per el costat dels cuatre rellotges agafar el corriol del Xeragai de l’Espinal fins arribar al Bell Racó per continuar per el camí de les Ginesteres , anem comptant casetes d’aigua per agafar el desvio de can Riudemeia per continuant amunt per la Brolla de Riudemeia passant per el costat de la depuradora d’Orrius i continuant per el camí de la riera de Riudemeia fins entrar a Orrius , allà visitem l’Esglesia de Sant Andreu , Km 11,80, sortim del poble per el rest. El Tatano per agafar la pujadeta de Can Prat per continuar per el camí de Can Blanc atrevesant el Bosc Gros que ens portarà al camí de vilassar de Dalt a Sant Bartomeu passant per Can Genis per acaban de fer el Coll de Porc , km 15,90 , continuem avall i girem per Cal Camat Vell a on veiem el Menir de Cal Camat, continuem passant per la Plana del Fum , Cal Tarasco el Bosc d’en Pere i Mas Cellers per acaban arriban a l’Ermita de Sant Bartomeu de Cabanes Km 18,90 , fem visita per admirar la i continuem avall per enllaçar amb la carretera BV 5106 al Coll de Sant Bartomeu anem avall direcció Orrius i en el desvio de Parpers agafem el camí de sorra que ens acabarà portant a la pedrera de PedraBlava continuem avall per la Serra de Riudemeia fins arribar al Coll de Parpers, Km 23,20 , allà es parem a goitar la capella del Coll de Parpers , continuem amunt cap el Montcau, passant també per la Plana del Espinal i pujant el turó dels Castellans pen entrar a l’urbanitzacio de Sant Carles ens surtim d’ella per la carretera de ca l’Arumi fins arribar al Collet , allà començem a pujar cap la Torrassa passant per can Fabio del Coll, la Padrera dels Dous, can Puigverd i abans d’arribar agafem el desvio de Sant Sebastià de Puigpedros fins arribar a la magnífica Ermita del mateix nom totalment restaurada per els voluntariats , es poden contemplar unes vistes espectaculars , ens sortim per dirigir-nos al Pla de la Bassa del Llop i acaban per arribar a la Torrassa de Llinars Km 29,30 , disfrutem veien tot lo que està montat alrededor de la torre , menudes butifarres fan, ens anem passant per el corriol que ens portarà un altre cop al Pla de la Bassa del Llop i començem a baixar per el Pla dels Garrofers, el Penjat i el bosc de can Bordoi fins arribar a la carretera B 510 per acaban de pujar el Coll de can Bordoi Km 32,10 , allà agafem el desvio que ens portarà al Santuri del Corredor per la carretera del corredor passant per la Plana, el Turó del Vent , el turó de la Majordoma Km 33,40 , la Vinya Vella de can Guinar , la Ermita de Sant Andreu del Far 35,20 , les Vimateres, el Sot del Far , el Camp de la Sra Comptesa , Can Bosc , Pla de la Serra , el Rukimon , àrea d’Esplai del Corredor , Pla de les Brugués fins arribar al Santuari del Corredor Km 39,30 , disfrutem del entorn una estoneta y baixem passant per el Pla dels Joncs , el Camp del Tabaco , Coll del Pi de Buac Km 41,60 i arriban a la Creu de Rupit, continuem avall passant per la Vinya del Xerric, el Pi de la Guilla, la Font del Mal Pas Km 43,90 , el Turó d’en Palletes , continuem baixan per l’Aspirina i les Voltes dels Canyers per arribar al coll Pallarès km 45,90 , continuem baixan per la Montanyà del Tintorer passant per vil·la Valentina i agafan el camí de can Cabot de Munt que ens portarà a la Font de la Llorita Km 49,70 i sortim de Llavaneres per el passatge de Joan Brutau fins arribar al desvio que passa per vil·la Minerva agafan el camí de les Palmes , la riera de can Valentí el camí de les Cinc Cenies i la seva font Km 54,60 acaban entran a Mataro per l’escorxador La catalogo de Moderada

PictographRiver Altitude 325 ft

Església de Sant Andreu a Orrius

PictographRuins Altitude 1,329 ft

Can Genis

Photo ofErmita de Sant Bartomeu de Cabanyes Photo ofErmita de Sant Bartomeu de Cabanyes Photo ofErmita de Sant Bartomeu de Cabanyes

Ermita de Sant Bartomeu de Cabanyes

PictographMine Altitude 1,106 ft

Pedrera de Pedra Blava

PictographReligious site Altitude 988 ft

PictographSummit Altitude 988 ft

PictographCastle Altitude 1,158 ft

Edificació a l’urbanitzacio de Sant Carlos

Photo ofErmita de Sant Sebastia de Puigpedros Photo ofErmita de Sant Sebastia de Puigpedros Photo ofErmita de Sant Sebastia de Puigpedros

Ermita de Sant Sebastia de Puigpedros

Photo ofPanorámica des-de L’ermita de Sant Sebastià de Puigpedros Photo ofPanorámica des-de L’ermita de Sant Sebastià de Puigpedros Photo ofPanorámica des-de L’ermita de Sant Sebastià de Puigpedros