Yalova konumundan Şifalı su

April 7, 2024
April 2024

near Yalova, Yalova (Türkiye)

Yalova çıkışlı, şu noktalardan geçen döngüsel yol:
- Şifalı su (37.2 km)

• Photo of turksesyalova77
    turksesyalova77 Apr 7, 2024

Yalova Dörtyol’da bulunan Yalova Bisiklet Yıldızları Spor Kulübünden scooter tarzı motorsikletimle hareket ettim, sabahleyin bisiklet antrenmanımı hafif çiseleyen yağmurda tamamladım, aslında bu rotayı yarış bisikletimle yapacaktım fakat rüzgar ve yağmur mecburen beni bu şekilde yapmaya yönlendirdi,
    Neyse sağlık olsun artık yaza bir ara arkadaşlarla onu da yaparım,
    Sırasıyla çınarcığa geldim ve Teşvikiye’den delmeye yaylasına kadar manzara resimleri çekerek doğayı seyrederek şifalı suya geldim bu su böbrek hastalıklarına iyi geliyormuş, tadı güzel kana kana içtim, sonrası malum rotadan aşırı rüzgarda sürüş yaparak başladığım noktaya geldim, normalde doğa yürüyüşü ve bisiklet tarzını daha çok severim, motor tam bir tembel işi ne yalan söyleyeyim, hareket edemiyorsun motorda robot gibi otur git iş değil Türkçesi,
    Neyse gümü iyi köyü değerlendirdim,
    Haaa bu arada Narlı’da köfteci Ünal’a mutlaka uğrayın köfteler enfes benden söylemesi, sırf köfte yemek için Yalova’dan oraya çok gittim.