Photo ofUncalı mezarlığı - Güver Uçurumu Girişi Yanı - Kanyondan demir kapı - Doyran Göleti - Kapuz Boğazı - Çakırlar - Uncalı Photo ofUncalı mezarlığı - Güver Uçurumu Girişi Yanı - Kanyondan demir kapı - Doyran Göleti - Kapuz Boğazı - Çakırlar - Uncalı Photo ofUncalı mezarlığı - Güver Uçurumu Girişi Yanı - Kanyondan demir kapı - Doyran Göleti - Kapuz Boğazı - Çakırlar - Uncalı

Very difficult
November 20, 2017
November 2017

near Molla Yusuf, Antalya (Türkiye)

Uncalı mezarlığı - Kepez Güver Uçurumu Girişi Yanı - Kanyondan demir kapı - Doyran Göleti - Kapuz Boğazı - Çakırlar - Uncalı mezarlığı

Mezarlıkta Transalp 650 ve Kymco Atv ile 2 kişi buluşarak Gittik.

Öncelikle kepeze yeni çevreyolundan çıkıp hemen güver uçurumunun yanındaki girişten toprak yola girdik.

Buradan önce aşağı vadiye alabalık çiftliğine indik.

Sonra tırmanış yapıp kanyonun harika manzarası eşliğinde ve kanyonun bir tarafında demir kapıya kadar gittik. Demir kapı zaten google haritada işaretli.

Bu kapı kilitli maalesef ama biz geçmenin bir formulunu bulduk. Daha doğrusu motoru kapının yanından geçirdik ama çok zor sığıyor.

Buradan sonra gps i yanlışlıkla kapatmışım ve düz bir çizgi ile devam ediyor fakat sorun değil yol zaten sizi götürüyor.

Biraz sonra gps i açıp Doyran göletine gidiyoruz yol gayet güzel sonra asfalt oluyor. Biz göletin etrafını dolaşmadık ama kapısından girer girmez sol yapıp 2 basamak merdiveni çıkarsanız yaya yolundan etrafını dolaşan yol var diğer kayıtlı haritalarımda da var.

Doyran göletinden sonra en zor yer olan kapuz boğazına gidiyoruz. Boğaza normalde karaman çayının diğer tarafından daha güzel yol var fakat su geçişi yüksek olduğu için mevsim nedeniyle bu taraftan gidiyoruz. Ama haritada girip çıktığımız çay kenarı var oraya boşa gitmişiz sudan geçemedik. Son nokta ise zaten kapuz boğazı. Burdan geri dönmek zorundasınız biraz geçiş için.

Sonrasında aşağıkaraman köyüne geliyoruz ve oradan çakırlarda çay için uncalıya geri gönüyoruz.

• Photo of kerem_kulac
    kerem_kulac Jan 4, 2020

Doyran göletinde kamp yapma ihtimalimiz var mı?

• Photo of mert dönmez
    mert dönmez Jan 4, 2020

Yani biraz gölün etrafındaki yoldan ilerleyip gözden uzak yerlerde çadır kuranlar görmüştüm