Photo ofUncalı - Aşağı Karaman - Güver Kanyonu - Eski Korkuteli Yolu ve Orman - Köylerden Ekşili Göleti - Hatipler Göleti Photo ofUncalı - Aşağı Karaman - Güver Kanyonu - Eski Korkuteli Yolu ve Orman - Köylerden Ekşili Göleti - Hatipler Göleti Photo ofUncalı - Aşağı Karaman - Güver Kanyonu - Eski Korkuteli Yolu ve Orman - Köylerden Ekşili Göleti - Hatipler Göleti

November 25, 2017
November 2017

near Gürsu, Antalya (Türkiye)

2 Motorsiklet XL650 Transalp ve Africa Twin ile turu 5 saatte yaptık.

Genel olarak kolay bir tur oldu ama motorsiklete hakim olmak lazım.

Öncelikle Uncalı'dan Aşağıkaraman Köyü civarına, oradan da orman yollarından Güver Kanyonu civarına çıktık. Kanyonda önce Kapuz Boğazı'nın biraz ilerisine yukarıdan baktık. Sonra devamında Güver Uçurumu seyir terasının karşısına çıktık.

Oradan köy yollarını kullanarak Ekşili Göletine vardık. Gölet etrafında yakınlaşabileceğimiz bir yere geldik. Maalesef gölette su kalmamış sayılır.

Sonrasında çok güzel bir yoldan yakındaki hatipler göletine gittik. Burada hiç su kalmamış ama yol çok güzel.

110km civarı yolun dönüşü asfalt ana yoldan yaptık.