Uçkuyular'dan Tırazlı-Efemçukuru-Çamtepe-Gödence-Bademler

November 8, 2020
November 2020

•   3.8 2 Reviews

near Üçkuyular, İzmir (Türkiye)

Fahrettin Altay Meydanından başlayan rotamız Limontepe kavşağından İzmir'in sırtlarına doğru devam ediyor ve şehirden çıkışımızdan sadece 15 dakika sonra harika bir doğa ve virajlı yollar bizi karşılıyor. Şehirden çok da uzaklaşmadan ufak bir kaçış için harika.

Fahrettin Altay Meydanı

Fahrettin Altay Meydanı

• Photo of e1emirhan
    e1emirhan Jan 2, 2023

Arkadaşlar tek başınıza gidebilirsiniz ancak yollar aşırı dar ve viraj tecrübesi isteyen bir rota. Manzarası muazzam havası çok güzel öte yandan. Yağmurlu, veya sisli havada kesinlikle bu rota'yı seçmeyin. Bakışı kaçırırsanız yanlış bir hızda uçurumdan uçarsınız. Her an karşıdan araba çıkacak gibi sürmeniz gerekiyor gözünüz sürekli yolda olsun. Hayvan yoğunluğu var her an yol'a köpek, koyun vs atlayabilir. Dağ yamaçlarından gideceğiniz için bazı bölgelerde toprak kaymaları var ve yol'un aşırı kaygan kısımları var bu bölgelere geldiğinizde yoldaki renk değişimine dikkat edin. Ben 10/5 kmhda bile arka ve ön tekerimi kontrol edemedim sanki buz pistinde sürüyordum lastiğim ne kadar iyi olsada korktuğum çamurluk yerler oldu. Bölgede market vs olmadığı için yanınıza su,ilk yardım malzemesi, yemek, atıştırmalık almanız kesin tavsiyemdir. Enduro motosiklet sürücülerine tavsiye ettiğim bir rota.. tekerinize taş değmesin, keyifli sürüşler.

• LeventKocaoglu Oct 2, 2023

Herkese Merhaba,

Rotanın Avantajları:

1- Merkeze çok yakın olduğundan sadece 15 dakika sonra rotada viraj yapmaya başlayabiliyorsunuz.
    2- Sıralı ve güzel virajlara sahip motor hakimiyetinizi ve bakışınızı geliştirebilirsiniz.
    3- Manzarası mükemmel dağ havasını sonuna kadar yaşarsınız.

Rotanan Dezavantajları:

1- 01.10.2023 tarihi itibariyle yol genişletme çalışmaları devam ediyor o yüzden her yer mıcır, toz, toprak. Tutuşunuz bazı yerlerde neredeyse hiç yok gibi. Asfalt bazı yerlerde çok kötü köstebek yuvası gibi gir çık gir çık.
    2- Bazı virajlar çok keskin bakış kaçtığı an uçurumdan sürüklenebilirsiniz.
    3- Hayvan yoğunluğu normalden biraz fazla. Yolda uyuyan uzanan köpekler var.
    4- Neredeyse hiç bir yerde tabela yok nereden gideceğinizi nereden çıkacağınızı hiç bilmiyorsunuz durup durup navigasyona bakmak zorunda kaldım.
    5- Rota üzerinde 1 yerde yerleşim yeri var ve ben market göremedim gitmeden önce yiyeceğinizi ve içeceğinizi hazır edin.