Trasa Motocyklowa Wrocław-Brzeg dolny-Wołów-Lubiąż-Środa Śląska-Wrocław

Photo ofTrasa Motocyklowa Wrocław-Brzeg dolny-Wołów-Lubiąż-Środa Śląska-Wrocław Photo ofTrasa Motocyklowa Wrocław-Brzeg dolny-Wołów-Lubiąż-Środa Śląska-Wrocław Photo ofTrasa Motocyklowa Wrocław-Brzeg dolny-Wołów-Lubiąż-Środa Śląska-Wrocław

April 17, 2017

near Lipa Piotrowska, Województwo dolnośląskie (Rzeczpospolita Polska)

Trasa idealna na weekendowy wypad ze znajomymi na motor niedaleko Wrocławia.
Zaczynamy na stacji paliw LOTOS przy ulicy Pełczyńskiej we Wrocławiu i kierujemy się drogą 342 w stronę Obornik Śląskich. W Pęgowie odbijamy w stronę Brzegu Dolnego drogą 341. Następnie pierwszy nasz przystanek jest w miejscowości Uraz przy przystani. Możemy tam wybrać się na tamę. Potem ruszamy do Brzegu Dolnego i Pałacu von Hoymów, a dalej w stronę Wołowa. Po drodze mijamy samolot pomnik "Na chwałę polskich lotników i kosmonautów". W Wołowie mamy szansę obejrzeć mury obronne oraz rynek. Drogą 338 wyjeżdżamy z Wołowa do Lubiąża. Tam zatrzymujemy się przy Opactwie Cystersów. Dalej drogą 338 dojeżdżamy do krajowej 94 gdzie kierujemy się w stronę Środy Śląskiej i Wrocławia. Przez Środę Śląską przejeżdżamy rynkiem i następnym naszym przystankiem jest Orlen i możliwość zatankowania maszyn. Następnie jedziemy drogą 94 do Zajazdu pod Dębami we Wróblowicach na dobry obiad. Po posiłku zmierzamy już do Wrocławia i na punkt początkowy naszej trasy drogą 94 następnie odbijamy na Most Milenijny i drogę numer 5 z której zjeżdżamy już na ulicę Pełczyńską i wspomniany wcześniej LOTOS.

Link do filmu na YouTube https://youtu.be/A8cXQWZfCYo

The route is ideal for a weekend getaway with friends on a motorbike near Wroclaw.
We start at LOTOS petrol station at Pełczyńska Street in Wroclaw and follow the road 342 towards Oborniki Slaskie. In Pęgowo we turn towards Brzeg Dolny by 341. Then our first stop is in Uraz at the marina. We can go to the dam there. Then we head for Brzeg Dolny and the Palace of the Hole, and then towards Wołow. On the way we pass a plane monument "For the glory of Polish aviators and cosmonauts." In Wolow we have a chance to see the walls and the market. By way of 338 we leave Wolow to Lubiąż. There we stop at the Cistercian Abbey. Continue along the road 338 to reach the national road 94 where we head towards Środa Śląska and Wrocław. By Silesian we drive through the market and our next stop is Orlen and the possibility of refueling machines. Then we drive down the road 94 to the Zajazd pod Dębami in Wróblowice for a good dinner. After the meal we are already heading to Wroclaw and the starting point of our route 94 and then we are going to the Millenia Bridge and the road number 5 from which we are already going to Pełczyńska Street and LOTOS mentioned above.