SUD-EST ASIÀTIC (23) Pakse-Tat Lo

July 1, 2013
November 2011

near Pakxé, Champasak (Laotia)

100 kms i 1.100 metres de desnivell positiu. Després d'un dia de descans i de turisme pel centre de Pakse, decidim llogar una moto per anar a fer una volta circular per l'altiplà de Bolaven. És un lloc molt especial, d'una gran bellesa paisatgística, amb unes temperatures més fresques i agradables, espectaculars salts d'aigua i extenses plantacions d'un cafè d'excel·lent qualitat, introduït pels francesos a principis del segle XX. Per a fer un volt amb la bicicleta ens calia almenys una setmana, mentre que amb una moto amb 3 dies era suficient, així que decidim llogar-ne una i així, de pas, donaríem una mica de descans a les cames (que no al cul!). Pels que vagin sobrats de temps, és també una volta molt maca per a realitzar sobre la bici.
Aquest primer dia visitem 3 cascades molt espectaculars i acabem al poble que hi ha al costat de les cascades de Tad Lo, amb força allotjaments turístics per elegir.