Sarayköy Kızılcahamam sey hamamı Çerkeş Orta Şabanözü Çubuk

Photo ofSarayköy Kızılcahamam sey hamamı Çerkeş Orta Şabanözü Çubuk Photo ofSarayköy Kızılcahamam sey hamamı Çerkeş Orta Şabanözü Çubuk Photo ofSarayköy Kızılcahamam sey hamamı Çerkeş Orta Şabanözü Çubuk

November 6, 2022
November 2022

near Kanuni, Ankara (Türkiye)

Sabah 11.30 başladığımız turumuzda ilk mola KAZANda oldu daha sonra SEY HAMAMI na uğradık tarihi bi hamamdı çok eski bizans döneminden kaldığı söylenir 1 saat şifa için girdik ikindi ezanı ile namazları kılıp ÇERKEŞ e yola çıktık ışık dağında yemek molası verdik daha sonra çerkeşten ORTA ya geçtik Ortada bir çay molasından sonra ŞABANÖZÜnde akşam olmuştu namazı kılıp biraz dinlendik ve KARAMUSAYI geçince oymide yol ayrımında bi kokoreç yedik ve pursaklar yola çıktık saat 20.30 Allaha şükür kazasız belasız turumuzu bitirdik

Kahramankazan

Kahramankazan çay molası

PictographThermal waters Altitude 3,645 ft

Sey hamamı

Sey hamamı tarihi bizanslılar döneminden kalma bi tesis

Işık dağında kır pidesi tavsiyemdir açık köpüklü ayranla çok güzel gidiyor