Roda de Ter st boi del lluçanès Roda de ter

Photo ofRoda de Ter st boi del lluçanès Roda de ter Photo ofRoda de Ter st boi del lluçanès Roda de ter Photo ofRoda de Ter st boi del lluçanès Roda de ter

June 15, 2023
June 2023

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Surtim a la gasolinera feixas de Roda avui hi ha en lluis de company.. fem fa foto de surtida .. agafem direcciò a Manlleu st hipolit per comensar de fer la mitica i tradicional.. la trona.. pujem amb bon ritme i sense transit, gaudim de la bona temperatura i de les bones vistes al arribar a dalt fem foto com de costum per fer reportatge fotografic, seguim fins arribar a st boi on anem direcciò a cala Mercè on hi fem un bon esmorzà de un combinat de peu i pilotilles que estan...... uffff fantastiques boniiisimes.. al cap de poc arriba L'Enric Turrò amb el historic plymouth, quina maravella de cotxe.. tothom que pasa per allà el ve a donarli un cop d'ull, i el Marti de Roda.. al final hem fet taula plena gaudim de bona companyia fent- la petar de qualsevol tema.. ( menys politica i futbol) sens fan dos quarts de dotze decidim amb el lluis tornar fer la tornada per la trona.. gaudin de la bona carretera de curves i sense transit fins a st hipolit.. ha estat una bona matinal amb bones carreteras bones curves i millor companyies.. gracies per compartir aficiò .. fins la propera.. salud per tothom