Roda de Ter sant boi de lluçanes l'alou i tornar a Roda de ter

Photo ofRoda de Ter sant boi de lluçanes l'alou i tornar a Roda de ter Photo ofRoda de Ter sant boi de lluçanes l'alou i tornar a Roda de ter Photo ofRoda de Ter sant boi de lluçanes l'alou i tornar a Roda de ter

June 29, 2023
June 2023

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Surtim en Jseùs veì. Que ja varem quedar ahir per fer una ruta curteta tot anan a esmorzar de forquilla i ganivet surtim puntuals a dos quarts de nou mati. Avui agafo la bmw l'adventure i ell porta una honda transalp. Pasem per manlleu sant hipolit enfilem cap a la molt coneguda per nosaltres la trona. Arribem a st boi. I fem una paradeta per anar a veure l'Antonia .la dona del Jesus . Que avui li toca treballar al cap de st boi. Seguim la marxa fins arribar al lloc entrenyable i tipic per esmorzar que es Cala Cinta de l'alou.. on hi fem un bon esmorzar .. es tard per fer la costa dels gats i tornem a recolar per on hem pujat.. la tradicional trona.. ens hi trobem bona temperatura i poquisim transit per gaudir de una petita matinal al compartir ruta i taula amb el Jesús. Moltes gracies i fins la proxima.. salud