Photo ofRoda de Ter la trona alpens cobert de puigcercos les llosses ripoll st quirse el collet sant bartomeu vic roda de ter Photo ofRoda de Ter la trona alpens cobert de puigcercos les llosses ripoll st quirse el collet sant bartomeu vic roda de ter Photo ofRoda de Ter la trona alpens cobert de puigcercos les llosses ripoll st quirse el collet sant bartomeu vic roda de ter

October 28, 2022
October 2022

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Quedem amb Josep Garcia surtim a un quart de nou cap a manlleu st hipolit pujem la trona st boi de lluçanes i cap a agafar la ctra que ens portara a alpens.. seguim sensa transit cap al restaurant del cobert de puigcercos on hi fem parada per esmorsar.. compartim taula amb una gent d'olost que ens expliquen que tambe tenen motos clasiques que han fet varies rutes amb les seves motos.. fem un bon esmorzar ... continuem per la ctra que ens portara al encreuament per de borreda.. agafem direccio les llosses pasan per matamala fins arribar a can villaura ripoll. Fem una parada al parking i trobem una parada ambulant de bolets majoritariament pinencas i algun cep. Decidim baixar cap a st quirse per pujar al collet de st agusti on hi fem parada per fer unes fotos... quan anem per marxar s'hem trenca el cable d'embrague de la meva impala.. continuem ctra fins agafar la crta que ens portara a st bartomeu baixem la costa sensa problemes fins trobar el enllaç de mas serí.. c17 fins ala pascual i c25 fins a la 183 roda de ter... no tinc mases problemes amb els stop i semafors.. fins arribar a casa... gracies Pep per compartir aquesta bona matinal fins la propera...