Pürenli Yaylası.

August 4, 2020
August 2020

near Gayrettepe, İstanbul (Türkiye)

İstanbul'dan Pürenli yaylasına doğru yola çıktık. Sakaryayı geçtikten sonra D-140 Mudurnu istikametinde Akyazıda erzak ikmali yaptıktan sona Kuzuluk-Şerefiye köylerinden geçtik. Bu iki köyde kahvaltı yapılabilecek güzel yerler var.

Yol vrazlı ve keyifli bir yol. Yol üzerinde Ilıca'yı geçtikten sonra soldan Ortaköy istikametine döndükten sonra yaklaşık 13 km kalıyor Pürenli yaylasına.
Ortaköy'ü geçtikten sonra çataldan sola toprak yola girip takip ettiğinizde Pürenli yaylasındasınız. Toprak, keskin virajlı, dar ve dik bir yol.

PictographPicnic Altitude 837 ft

Şerefiye köyü

Şerefiye köyü içindeki alabalık tesisi güzel ve sakin. Dere üzerinde kurulmuş çardaklarda kahvaltı edilip mola verilebilir.

Erence.. Apr 13, 2023

Merhabalar önümüzdeki hafta vermiş olduğunuz rotadan 3 arkadaş forza 250 ile seyahat etmeyi düşünüyoruz verdiğiniz rota için teşekkürler

Orçun Ertürün Apr 13, 2023

Rica ederim, çok keyifli olur özellikle hafif motorlarla. Kamp yapacaksanız da yayla güvenli su var fakat çok soğuk olabilir tedarikli gidin, selamlar

Teşekkürler çok sağolun 👍

Orçun Ertürün Apr 13, 2023

Bir de yaylaya kuzeyden gölyakadan da gidiliyor o yol biraz daha düzgün, aklınızda bulunsun

Erence.. Apr 13, 2023

Abi sizin vermiş olduğunuz rotayı biz kullanacağız ama kuzeyden gitmek daha mı iyi olacak

Orçun Ertürün Apr 13, 2023

Kuzeyden giden yol biraz daha asfalt ağırlıklı. Güneydeki yol ise full toprak. Yağış aldıysa çok bozulmuş olabilir. Şu mevsimde kuzey daha mantıklı olabilir ama siz iyice inceleyin ona göre karar verin. Yayla yolları yağmurda bozulup yazın düzeltiliyor. B planı olsun, erken gidin, karanlığa kalmayın.

Erence.. Apr 13, 2023

Teşekkürler abi tammdir çok saol