Osmaniye-andırın-çokak-3bedenli çam-göksun-osmaniye

Photo ofOsmaniye-andırın-çokak-3bedenli çam-göksun-osmaniye Photo ofOsmaniye-andırın-çokak-3bedenli çam-göksun-osmaniye Photo ofOsmaniye-andırın-çokak-3bedenli çam-göksun-osmaniye

July 15, 2021
July 2021

near Osmaniye, Osmaniye (Türkiye)

Osmaniye çıkışlı Kadirli üzerinden Andırın Arifiye Çokak çiğşar savrun çayını takiben bozuk bir dağ yolundan küçük çamurlu köyüne akabinde asfalt yol ile Göksuna Maraş iskimatene düz güzel yeni yoldan Andırın yol ayrımından başkonuş yaylasına Gökdemir köyünden Emirler köyünde bulunan kanlı gövete tekrar Andırın üzerinden Osmaniye ye geldim çoğunluk virajlı Maraş Andırın yolundan itibaren zevkli viraj severler için ayrı bir güzel rota oldu yol boyunca yanınıza su almaya gerek yok her tarafta çeşme mevcut ve buz gibi kanlı gövette ve başkonuş kamp için çok güzel özellikle kamp severlere doğa yürüyüşçüleri ne tavsiye ederim yol boyunca uğradığım közde çay olan yerlerde fiyat 1.5 TL çoğunluğu ikram para bile almıyorlar yemek başkonuş harici fiyatlar oldukça uygun