Nergiz-Tırazlı-Seferihisar-Sığacık (Gidiş dönüş dağ yolu)

Photo ofNergiz-Tırazlı-Seferihisar-Sığacık (Gidiş dönüş dağ yolu) Photo ofNergiz-Tırazlı-Seferihisar-Sığacık (Gidiş dönüş dağ yolu) Photo ofNergiz-Tırazlı-Seferihisar-Sığacık (Gidiş dönüş dağ yolu)

May 29, 2022
May 2022

near Demirköprü, İzmir (Türkiye)

Öğlen 13:30 da Nergiz'den başladı yolculuğumuz. Bostanlıdan feribotla Üçkuyulara geçip tırazlıya doğru dağ yolunda, İzmir'in mükemmel manzarası eşliğinde, keyifli virajlarla harika bir yolculuk yaptık. Dağ yolundan tekrar Seferihisara inip sığacıkta mola verdik. Bir kaç saat kadar sığacıkta yemek yiyip dolaştıktan sonra, akşam 19:15 te sığacıktan sahil yolu ile tekrar üçkuyulara gelip feribotla Bostanlıya geçtik. Saat 21:10 tekrar nergizdeyiz. Unutamayacağımız bu mükemmel yolculukta bize eşlik eden arkadaşlarımız Berna ve Mehmet e teşekkürler.

PictographFerry Altitude 152 ft

Devamı gelecek 😎

• Photo of Erkin Yıldırım
    Erkin Yıldırım Feb 17, 2024

Rota için teşekkürler. Lütfen uygun motorsiklet ekipmanı kullanın. Gövdenizi koruyacak hiçbir ekipmanınız yok