Photo ofMudanya - Tirilye - Eşkel Aya Yani Manastırı - Eşkel Antik liman - Göktepe Yel Değirmeni -Boğazköy Longozlar Photo ofMudanya - Tirilye - Eşkel Aya Yani Manastırı - Eşkel Antik liman - Göktepe Yel Değirmeni -Boğazköy Longozlar Photo ofMudanya - Tirilye - Eşkel Aya Yani Manastırı - Eşkel Antik liman - Göktepe Yel Değirmeni -Boğazköy Longozlar

June 3, 2019
June 2019

near Güzelyali, Bursa (Türkiye)

Mudanya Feribot iskelesinden başlayan rota Tirilyeden geçerek asfalt dışı stabil yoldan Sahil rotasını izleyen orman içi yollardan tarihi kalıntıların yer aldığı zaman zaman açık alanda zaman zaman çam ormanları geçişinin olduğu bir rotadır.
Trilyeden Eşkele uzanan bu rotada tirilye’ye yakın Hayvan ağıllarının içinde kalan Aya Yani kilisesi bulunmaktadır.
Kiliseden sonra rotada Göktepe Yel Değirmeni ile karşılayacaksınız. Değirmenin manzarası çok güzel ve antik limanı bu manzaradan görebilirsiniz.
Antik limana inmek isterseniz araçla inmek kışın yolun çamur olması nedeniyle biraz zor.
Simav Çayına Kadar bu rotada birçok sahil köyü ve plajı yer alıyor. Kamp yapmak için bu sahillerde gölge ve sakin bir yer bulmak biraz zor gibi.
Simav çayından sonra boğazköyün içinden longozlara bir yol giriyor Karacabey longozları gerçekten çok ilginç bir doğal oluşum
Köylülerin ağıllarının yer aldığı longozlarda ayrıca başıboş gezen birçok Yılkı atı var ve bölge kuş yönünden zengindir.

Fatih Cami

Kiliseden bozma Cami

Bu noktada Denize Sıfır restoranlar var

PictographProvisioning Altitude 115 ft

Çamlı Kahve

Tirilyeye Hakim tepede bulunan Harika manzaralı bir Mola noktası

PictographReligious site Altitude 118 ft

Aya Yani Manastırı

Bu noktaya Ulaşım için 1,5 km ötede kapatılmış olan yola aracınızı bırakarak yaya olarak ulaşabilirsiniz. Sahile Yakın bir tepede Hayvan Ağılları içinde yer alıyor. Etrafında terk edilmiş birkaç ev bulunuyor.

PictographRuins Altitude 318 ft

PictographBirding spot Altitude 0 ft

Karacabey Longozları

• abimurat Dec 26, 2023

Maşallah benim Hero yarın sabah geliyor ehliyet alıp yollara düşücez iniaallah