Moto Baltské moře (Česko-Německo-Polsko, léto 2022)

Photo ofMoto Baltské moře (Česko-Německo-Polsko, léto 2022) Photo ofMoto Baltské moře (Česko-Německo-Polsko, léto 2022) Photo ofMoto Baltské moře (Česko-Německo-Polsko, léto 2022)

-10 ft
4 days 3 hours 36 minutes
November 12, 2023
July 2022

near Líně, Plzeň Region (Czechia)

Moto Balt, cesta na motorce z Líní k Baltui a zpět.

Etapa 1. Cesta z Líní do Svoru. Etapa 2. Ze Svoru Německem podél Nisy a Odry přes Zittau, Görlitz, Eisenhüttenstadt, Küstrin-Kietz a dále přes Polsko do kempu Marina ve Szczecin (Štětíně). Etapa 3. Ze Szczecin zpět do Německa na Pasewalk a Anklam se zastávkou na občerstvení u Stettiner Haff, dále přes Usedom k polské hranici a přes Swinoujscie a Miedzyzdroje kolem pobřeží Baltského moře do kempu v Dziwnówek. Etapa 4. Z kempu v Dziwnówek ještě kousek podél pobřeží k rozhledně do Niechorze, pak návrat Gryfice, Stargard a Mysliborz na hranice v Kostrzyn nad Odra / Küstrin-Kietz a do kempu u Odry v Aurith. Etapa 5. Z kempu v Aurith, známými místy podél Odry a Nisy (s menší zkratkou) přes Eisenhüttenstadt, Forst, Bad Muskau, Görlitz a Zittau na kafe do Svoru, dále pak přes Kokořínsko a Rakovník do Plzně a Líní. Konec cesty 😁