Melikler - Çandır- Akçal Orman Gözetleme Kulesi - Yazılı Kanyon Tabiat Parkı

Photo ofMelikler - Çandır- Akçal Orman Gözetleme Kulesi - Yazılı Kanyon Tabiat Parkı Photo ofMelikler - Çandır- Akçal Orman Gözetleme Kulesi - Yazılı Kanyon Tabiat Parkı Photo ofMelikler - Çandır- Akçal Orman Gözetleme Kulesi - Yazılı Kanyon Tabiat Parkı

July 18, 2017
July 2017

near Ketrik, Burdur (Türkiye)

16.07.2017 günü Elsazı - Melikler - Çandır istikametini takip ederek Akçal Orman Gözetleme Kulesine Ulaştım. Buraya kadar takip ettiğim orman yolu sık kullanılan bir yol değildi. Mermer ocaklarının tepedelerden taş artığı yuvarlaması nedeni ile yolun 1 km lik bir kısmında , kısmende olsa bir tehlike söz konusuydu. Bir yerde yola düşen kaya parçasını elle kaldırıp geçmek zorunda kaldım. Akçaldan dönüşte çandıra kadar olan yol güzergahı mermer ocaklarına ait araçlar, tır ve kamyon ile bol bol karşılaştım. Çandırdan Yazılı Kanyon Tabiat parkına geçtim. Buradan da geldiğim yolu takip ederek dönüş yaptım. Güzergahın büyük bir kısmı staplize ve sürüş tecrübesi gerektiriyor.