Marmara etrafında motosiklet turu 1. Gün

July 16, 2019
July 2019

near Acibadem, İstanbul (Türkiye)

İstanbul Gebze devam edip, feribotla geçiş, sonrası Yalova, Çınarcık, Armutlu, Gemlik, Mudanya, Tirilye, Karacabey üzerinden Erdek

• merictozduman May 9, 2020

çınarcık-gemlik arası viraj severler için diye eklemek isterim :) (düşük hızlarda ama) istanbul kartal da oturuyorum çınarcık-gemlik kısmını defalarca yapmışımdır. trilye gemlik arasını da bir arkadaşım yaptmıştı çok beğenmişti.
    Bu arada , gemliğe doğru giderken narlı da,sahile karşı yolunuz üstünde bade aile çay bahçesi var.... bakkaldan pogaca alıp kahveden de çay alıp denize ve motorunuza karşı tatlı bir keyif yapabilirsiniz...

Çok güzel rotalar bunlar, umarım tekrar gidebiliriz...

• Photo of Bay/Derya
    Bay/Derya May 23, 2020

Şu pandemi bitsin aynı rotayı motosikletim ile kamplı olarak en kısa sürede yapmak istiyorum. Bildiğiniz kamp alanı var mı?

• merictozduman May 23, 2020

erdek kağıdağ kamping, bir de ant kamping var rota sonunda (yani erdek'de :) .. kapıdağ kamping de motorla kamp alanına giriş yapıp, motorunuzun dibine çadır atabilirsiniz. ama bazen (sezoniçi, bayramlar vs..) ciddi kalabalık olabiliyor. insanlar bir de araçları ile kamp alanı ile girdiğinden , çadırınızı açtığınızda araba lastiği görebiliyorsunuz :)

ant kamping'e hiç girmedim, kapıdağ kaming'in hemen yanı başında (dib dibe), oraya araçla girilemiyor. İşletmecisi için aksi insan falan diye bir dedikodu duyunca pek girmek istememiştim. Ama daha düzenli göründüğü kesin..

Bir de kapıdağ kamping içinde normal demlenmiş çay , biskuvi, tost vs.. alabileceğiniz bir büfe mevcut ve büfede de fiyatlar sisirlmemiş. Bir de kapıdağ'ı işleten ablalardan biri selanik göçmeniydi zanndersem. Dünya tatlısı birşeydir.

Bu iki kamp alanının olduğu yer, erdek kamp bölgeleri olarak geçer, ve o bölgede başka kamp alanları da var. Diğer taraftan , rotayı erdek turan'lara kadar uzatmak da mümkün. turanlar tarafında da bir iki kamp alanı var ama hiç gidip kalmadım. Erdek turan yolu güzeldir ama, tek gidiş tek dönüş dağ yolu... 1 saat kadar sürer erdek kamp alanlarından